צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

חשיבות טיפול משפטי

תופעת חשבונות מוגבלים בבנק הפכה נפוצה יותר מאז החל המחוקק הישראלי לפעול ביתר שאת כנגד מי שחורגים ממסגרת יתרת החובה המוגדרת בחשבון הבנק שלהם. מגמה זו של הקשחת עמדות החלה בראשית שנות ה2000 ובאה לידי ביטוי בין היתר בתיקונים לחוק צ'קים ללא כיסוי ובשינויים בנהלים המחייבים בנקים מסחריים.

למרות שחל גידול במספר לקוחות הבנקים, בין אם מדובר בלקוחות פרטיים, בעסקים או בחשבונות בעלי יותר מבעלים בודד אחד (חשבונות משותפים), שחשבונם מוגבל רגיל או מוגבל חמור ההתייחסות בקרב הציבור ללקוחות כאלה לא השתנתה ולפיכך הנזק ארוך הטווח שעלולה הגבלת חשבון בנק להביא עימה נותר בעינו.

חשוב לדעת כי ניתן לעשות רבות כדי להתמודד עם הגבלת חשבון בנק ולפיכך יש לפנות ללא דיחוי אל עורך דין המתמחה בתחום זה כדי לאפשר מיצוי כל אפשרות למזעור הנזק אם לא מניעתו לחלוטין.

במשרד עורכי דין רענו גל ושות', תמצאו בעלי מקצוע מובילים בתחום דיני בנקאות. אנו נדע לספק לכם ליווי משפטי מעולה וייצוג מיטבי מול הבנק כך שתוכלו לצלוח משוכה זו של הגבלת חשבון הבנק הפרטי או העסקי שלכם בקלות הרבה ביותר האפשרית.

קושי פרקטי מיידי בהנהלות פיננסית 

להגבלת חשבון בנק משמעות כפולה, ראשית ההגבלה מערימה קשיים על המשך התנהלות פיננסית עד כדי כך שמי שחשבונות הבנק שלהם הוגבלו, בין אם מדובר באנשים פרטיים או בעסקים, ובוודאי מי על חשבון הבנק שלהם הוטלה הגבלה חמורה, עלולים למצוא עצמם נאלצים לפנות להליך פשיטת רגל. אולם הנזק של הגבלת חשבון בנק אינו מוגבל בזה הפרקטי המיידי אלא עלול להיות ארוך טווח וקשה למדידה בדמות נזק תדמיתי ופגיעה במוניטין.

מטבע הדברים שהקושי הפרקטי דורש פתרון מהיר. לעיתים, ניתן להסיר הגבלה מחשבון בנק, פעמים אחרות (ובלבד שפנינו אל עורך דין המתמחה בתחום עוד בטרם הוטלה ההגבלה) ניתן למנוע את הטלת ההגבלה מלכתחילה. עוד שיפור משמעותי ביכולת ההתנהלות הפיננסית השוטפת ניתן להשיג על ידי צמצום חומרת ההגבלה, מחשבון מוגבל חמור לחשבון מוגבל רגיל שכן בעל חשבון מוגבל רגיל יכול להמשיך לרשום צ'קים מחשבונות אחרים שברשותו אשר לא הוגבלו, דבר שלא יכול לעשות מי שנוטלה על חשבון בנק שלו הגבלה חמורה.

נזק מצטבר ארוך טווח

אולם, להגבלת חשבון בנק משמעויות נוספות מעבר לקושי הפרקטי הנ"ל. בנק ישראל מנהל רישומם של בעלי חשבון מוגבל כדי לסייע להימנע מקבלת צ'קים ללא כיסוי. מטבע הדברים שמי ששמו הפרטי מופיע ברשימה זו, עלול למצוא שדבקה בו סטיגמה של אדם הכושל בניהול פיננסי תקין גם זמן רב לאחר הסרת ההגבלה. עסק שחשבון הבנק שלו הוגבל עלול לספוג פגיעה חמורה במוניטין אשר לה משמעויות קשות בכל הנוגע להיקף הפעילות.

לאור הנזקים שעלולה הגבלת חשבון בנק לגרום, כפי שאלה תוארו לעיל, ברורה חשיבות הפניה אל עורך דין המתמחה בהענקת טיפול משפטי למי שחשבון הבנק שלו הוגבל. אנו מסוגלים להעמיד לרשותכם בעלי מקצוע מן השורה הראשונה אשר ידעו לנצל כל אפשרות לצמצום הנזק ואף מניעתו לחלוטין.

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין