צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

ייצוג תובעים ונתבעים

ייצוג תובעים ונתבעים בערכאות השיפוט האזרחיות מחייבת ידע וניסיון בליטיגציה, דהיינו בהופעה בבית המשפט.

לא כל עו"ד, ממולח ככל שיהיה, מתאים לייצג באופן מוצלח לקוחות בדיונים בבתי המשפט. רק מי שלו נטייה טבעית, ידע וניסיון יוכל להציג בפני שופטים באופן המשכנע ביותר את הראיות והטיעונים המשפטיים עליהם מבוסס כתב ההגנה או התביעה. רק "ליטיגטור" אמיתי יוכל להדוף את טיעוני הצד שמנגד, לחקור עדים כך שהתמונה המתבהרת תוביל לקבלת ההחלטה הרצויה מפי השופט או פסק דין הנוח ביותר עבור הלקוח.

המפתח להצלחה בהליך משפטי הכולל דיונים בבית המשפט

ישנם עורכי דין המצטיינים בניהול מו"מ לצרכי גיבוש חוזים מורכבים, יוכלו לטפל בקלות ובהצלחה בעניינים כבדי משקל מול רשויות המדינה (למשל מול רשויות המס), ללוות ביצוע עסקאות מקרקעין מסובכות ועוד. עורך דין היודע שאלה הם התחומים בהם יש לו יתרון ישאף להימנע מתיקים בהם צפוי הצורך לבצע ליטיגציה בבתי המשפט.

לעומתם, ישנם עורכי דין המרגישים בנוח גם בעת שהם נדרשים להופיע בבית המשפט, עורכי דין כאלה הם על פי רוב בעלי הופעה ייצוגית מרשימה וביטחון עצמי גבוה, הם בעלי יכולת להתבטא היטב בעל פה, כושר שכנוע ועמידה איתנה מול טיעונים אפשריים שיושמעו על ידי עורכי הדין המייצגים את הצד שכנגד. תכונה חשובה נוספת היא היכולת לצפות טיעונים נגדיים ולהתכונן לקראתם מבעוד מועד.

כאשר מדובר בייצוג תובעים ונתבעים כישורים כגון אלה הנ"ל הם הכרחיים. מובן שאין די בהם וכל הופעה מוצלחת בבית המשפט מחייבת הכנה מדוקדקת של כל החומר הרלוונטי בתיק, כולל הראיות, כתבי תביעה והגנה, הנקודות הדורשות תמיכה של עדים (בין אם באמצעות הופעתם הפיזית בבית המשפט או על ידי תצהירים שיש לערוך מראש) ועוד.

רק שילוב מוצלח של טיפול מקיף בכל החומרים בתיק עם הופעה משכנעת בבית המשפט עצמו מהווים את המפתח לייצוג ראוי של תובעים ונתבעים בעניינים המתבררים בבתי המשפט האזרחיים.

חשוב להדגיש כי אין תיק אחד דומה למשנהו, לעולם אין להניח כי הדברים ברורים מאליהם וכי די יהיה בהצגה עניינית שלהם בפני השופט. כל הליך משפטי בו מעורבים תובעים ונתבעים מקורו בסכסוך הנובע מחילוקי דעות, מטבע הדברים שגם לצד שמנגד טענות משכנעות שהרי בלעדיהן וודאי ניתן היה להגיע לסיכומים מבלי להזדקק להחלטות שיפוטיות ולפסקי דין.

מגמה של הפרדה בתחומי הייצוג המשפטי

במדינות רבות בעולם, נהוגה הפרדה בין עורכי דין המתמחים בטיפול בעניינים שמחוץ לכותלי בית המשפט לבין ליטיגטורים העוסקים בייצוג תובעים ונתבעים בהליכים במסגרתם הכרחי לטעון בפני שופט.

בשנים האחרונות, ניכרת מגמה שכזו גם בישראל. הסיבות לתופעה זו מגוונות וכוללות את שאיפתם של השופטים לקצר את משך הדיונים כדי להפחית את עומס העבודה, עומס המאפיין את מערכת בתי המשפט בארץ. דיונים המתנהלים בקצב מהיר מחייבים הופעה עניינית ומשכנעת לצד העברה מסודרת של הדברים בכתב מבעוד מועד.

משרדנו ערוך לספק ייצוג תובעים ונתבעים על ידי עורכי דין המצטיינים בליטיגציה. צברנו ניסיון רב בטיפול בתיקים שעניינם הפרת חוזה, תביעות דיבה, אכיפת הסכם, תביעות בסדר דין מקוצר, תביעה לפינוי מושכר ועוד.

נשמח לעמוד לרשותכם, אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה, נוכל לייעץ, לספק מידע מהימן ובמידת הצורך גם ייצוג מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

סיפורי הצלחה בתחום אזרחי מסחרי

העבירו בין המלצות

צריכים ייצוג משפטי? השאר את הפרטים ואני אדאג להוציא את האמת

קידום משרדי עורכי דין קידום משרדי עורכי דין